Jedyne, co pociąga Scooby`ego w sporcie, to oglądanie meczów - oczywiście pod warunkiem że... przy okazji może coś przekąsić. Scooby wraz z przyjaciółmi ma okazję kibicować swojej ulubionej drużynie baseballowej podczas meczu finałowego. Niestety, pasjonujące rozgrywki przerywa koszmarny sędzia. Czy członkom Tajemniczej Spółki uda się zdemaskować ducha?
Strzelnice, karuzele, popcorn i wata cukrowa! Scooby i jego przyjaciele doskonale bawią się w wesołym miasteczku, dopóki nie pojawia się tam tajemniczy potwór! Karuzele pustoszeją i nie ma już chętnych do gier zręcznościowych. Tylko członkowie Tajemniczej Spółki mogą pomóc zdemaskować złośliwego potwora i uratować wesołe miasteczko przed bankructwem.
Czy w teatrze w Starym Pałacu straszy? Atmosfera odbywającego się tam koncertu robi się gorąca, gdy na scenie pojawia się grający na gitarze duch! Przerażona publiczność ucieka. Jeśli Przebojowy Duch nie zaprzestanie swych upiornych występów, teatr będzie musiał zostać zamknięty. Tylko Tajemnicza Spółka może spuścić kurtynę milczenia na niecne występki żądnego sławy ducha.
Zwyczajny wypad za miasto okazuje się wyjątkowo niebezpieczny. Nie dość że kemping mieści się na terenie starej kopalni i w każdej chwili może zapaść się pod ziemię, to jeszcze w okolicy pojawia się... czerwonooki zombi! Czy młodzi detektywy pomogą właściciele kempingu wybrnąć z tej sytuacji?
Tajemnicza Spółka szykuje się na wielkie zakupy. Fred, Daphne i Velma myszkują po domu towarowym "U Howarda" w poszukiwaniu prezentu urodzinowego dla Kudłatego. Okazuje się jednak, że w sklepie grasuje... złodziej! Wszystkie poszlaki wskazują na nowego robota pełniącego funkcję ochroniarza. Czy Scooby-Doo zdoła rozwiązać zagadkę mechanicznej bestii?